Whirlpool AWZ 650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AWZ 650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Erik W. 10-10-2007
Geschreven voor: Whirlpool AWZ 650

Wij hebben de wasdroger reeds 5 jaar in ons bezit, en wat bleek afgelopen zondag, hij draaide nog wel maar hij werd niet meer warm. Ik dacht hij is kapot, dan moet er maar een nieuwe komen. Bij nader inzien was dit wel heel kort door de bocht. Ik heb toen op het internet gezocht naar iemand zijn ervaring met dit defect en wat bleek ik kwam iets op een duitse site tegen. Toen maar de stoute schoenen aangetrokken en de achterplaat verwijderd en wat bleek de kabelschoentjes van de thermostaat waren zwart van de hitte geworden, hier door denk ik hebben de thermostaatkoppen die op het verwarmingselement zitten een opdonder gehad. De thermostaatkoppen gedemonteerd en naar Plentyparts gereden, de verkoper herkende het meteen en kwam gelijk met de nieuwe onderdelen. Hij zei wel, let op de thermostaatkop met de groene bolletjes op de achterkant, die moeten onderop gemonteerd worden! Ik was dus klaar voor €29,15 incl. btw. Uiteindelijk ook even nieuwe kabelschoentjes eraan gezet al met al 10 minuten werk! Na de reparatie even getest en de wasdroger werkte weer perfect! Mijn reden om deze review teplaatsen is, door de storing zelf te verhelpen ik geld heb kunnen besparen.

zapling 02-01-2007

de was wordt na 3 jaar nog steeds goed droog. wel zou ik volgende keer voor
een machien met sensor kiezen. ik moet nu maar gokken hoe langhij aan moet en
vermoed dat hij daardoor meer energie gebruikt dan nodig is

Rene67 29-12-2004
Geschreven voor: Whirlpool AWZ 650

Na twee en half jaar de geest gegeven!
Was een prima machine, geen klachten of opmerkingen.
Nu verwarmd hij niet meer.
Laten maken kost teveel.
Ik ga een nieuwe droger kopen, hopen dat ik daar een jaar of tien langer mee
doet.